• Burda Media Polska jest największą firmą mediową w obszarze lifestyle w Polsce i liderem w kluczowych kategoriach tematycznych mediów dla kobiet: moda, uroda, luxury & lifestyle, podróże i kulinaria. Inspirację czerpiemy z pracy w międzynarodowym środowisku – jesteśmy częścią Burda International, która jest obecna na 14 rynkach i reprezentuje zagraniczne działania mediowo-technologicznego koncernu Hubert Burda Media. Burda International zatrudnia 2 400 osób i jest właścicielem 250 marek medialnych na świecie.

    W Polsce zarządzamy platformami multimedialnymi, które łączą marki naszych klientów z użytkownikami i od ponad 30 lat oferujemy szyte na miarę rozwiązania reklamowe, które wspierają rozwój biznesu naszych partnerów. W skład naszego portfolio wchodzą jakościowe portale internetowe: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, MamoToJa.pl, Gotujmy.pl, MojeGotowanie.pl, PrzeslijPrzepis.pl. W samej działalności digitalowej docieramy do blisko 13 milionów użytkowników miesięcznie i jesteśmy w gronie największych wydawców internetowych w Polsce. (źródło: Mediapanel / PBI, grudzień 2023).

    Naszą działalność digitalową dodatkowo wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze będące od wielu lat prekursorami w swoich kategoriach tematycznych: ELLE, ELLE Decoration, Glamour, National Geographic, National Geographic Traveler i VIVA!. Jesteśmy większościowym udziałowcem jednej z największych internetowych drogerii kosmetycznych Cocolita.pl. Aktywnie rozwijamy także Tech Hub, którego polski zespół pracuje nad międzynarodowymi projektami Burdy w obszarze technologicznym.

    Be Digital. Be inspired. Be Burda.

    Zobacz nasze portfolio

    Strategia podatkowa 2022

    Burda Media Polska jest największą firmą mediową w obszarze lifestyle w Polsce

    30 lat doświadczenia
    blisko 13 mln użytkowników miesięcznie
    6 luksusowych magazynów